Polski oddział Srebrnej Loży wzywa wszystkich kultystów w stanie spoczynku do kolejnego zrywu, którego celem jest popularyzacja bluźnierczych tajemnic pośród społeczeństwa. Nasze lenistwo spowodowało, że gwiazdy, które były już-prawie-w-porządku, znowu się od siebie oddaliły. Tak dłużej być nie może.
Najważniejszym wydarzeniem ostatnich miesięcy był bez wątpienia spektakularny sukces kickstarterowej zbiórki na rzecz wydania siódmej edycji Call of Cthulhu. Premiera została wyznaczona na wiosnę 2014.
Przedsmak tego, co przyniesie z sobą nowa edycja, znajdziecie w darmowej publikacji Call of Cthulhu 7th Edition Quick-Start Rules wydawnictwa Chaosium. Oprócz skróconego opisu zasad znajduje się tam również dostosowana do nich klasyczna przygoda Nawiedzenie.
Kultysta Chimera melduje się na pokładzie. Dalej, na morza i w głębiny, aż do bluźnierczej otchłani zatopionego R’lyeh!
„Nawiedzenie” jest bardziej Przedwieczne, niż niektórzy Wielcy. Nie pisze się już przygód do Cthulhu?
Moim zdaniem „Nawiedzenie” to bardzo dobry wybór (jeżeli w ogóle ktokolwiek w Chaosium się nad tym zastanawiał ;)). Nowi gracze mają szansę zapoznać się z „do bólu” klasyczną i zarazem świetną przygodą, a starzy wyjadacze zobaczą, jak działają nowe zasady.
„Nawiedzenie” zawsze fajne. Ta wersja QS względem poprzednich edycji jest rozbudowana i wzbogacona o porady dla ST.
Mógłby to Galmadrin przetłumaczyć i wypuścić w pdf. Niewielkim nakładem pracy można by podtrzymać zainteresowanie systemem. Chyba, że już się całkiem poddali…
Czy zasady 7 będą się bardzo różnić od 5.5?